مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:402021-01-16ورزشي

یک قدم تا جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دروازه بان کروات تیم پرسپولیس پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حالت دلخوری از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به کرواسی رفت اما با تغییرات در راس کادر مدیریتی، - بوژیدار رادوشوویچ با ارسال نامه دوم به باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت مطالباتش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دروازه بان کروات تیم پرسپولیس پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حالت دلخوری از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به کرواسی رفت اما با تغییرات در راس کادر مدیریتی، ابراهیم شکوری مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد و در نهایت برای بازگشت وی به توافق رسید.

با این حال همین زمان رادوشوویچ در گفتگو با خبرنگار ما درباره این توافق گفت: بدون دریافت حتی یک یورو به ایران می آیم، آن ها روی کاغذ نوشتند که به زودی قراردادت را پرداخت می کنیم؛ مثل همیشه گفتند انشالله.

با این حال رادوشوویچ پس از ورود به ایران حدود 60 هزار یورو از بدهی 120 هزار دلاری اش را گرفت تا رقم طلبش از فصل گذشته نصف شود.

او از قرارداد این فصلش هنوز چیزی نگرفته و همچنین نسبت به موعد بعدی پرداخت (ابتدای سال جدید خورشیدی) بی اعتماد است و به همین خاطر نامه جدید خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم تا جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس!

یک قدم تا جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس!