مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:402021-01-16سياسي

شکرگزاری و ساده زیستی مهمترین درس از زندگی فاطمه (س) برای شیعیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم پاک نیا ، با اشاره به سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: - شکرگزاری و ساده زیستی مهمترین درس از زندگی فاطمه (س) برای شیعیان حجت الاسلام و المسلمین پاک نیا با اشاره به سیره حضرت فاطمه (س) در زندگی گفت: شکرگزاری و ساده زیستی مهمترین درسی است که خانواده ها می توانند از صدیقه طاهره الگوبرداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم پاک نیا ، با اشاره به سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که عملکرد تربیتی آن حضرت متأثر از والدینی بود که در دامان آن ها رشد کرد، به بیان دیگر رویکرد حضرت در زندگی مرهون تربیت نبوی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: تمامی حرکات و سکناتی که حضرت فاطمه (س) در تربیت فرزند داشت برگرفته از تربیت وحیانی و الهی پیامبر اکرم (ص) بود؛ آن حضرت بر خلاف دخترانی که در آن روزگار چنین پشتوانه ای نداشتند در قالب این مهد تربیتی به سن نوجوانی و جوانی رسید و پس از ازدواج خود یک مربی برای فرزندانش بود.

در اینجا باید توجه داشته باشیم که عمده ترین مساله در تربیت فرزند مساله مربی است، هرچه قدر مربی در دوران کودکی تربیت صحیحی دریافت کرده باشد در تربیت فرزندان موفق تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکرگزاری و ساده زیستی مهمترین درس از زندگی فاطمه (س) برای شیعیان

شکرگزاری و ساده زیستی مهمترین درس از زندگی فاطمه (س) برای شیعیان