مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:252021-01-16سياسي

شهرستان ملارد میزبان شهیدی گمنام خواهد شد


مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد با اشاره به میزبانی ملارد از پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، جلسه هماهنگی کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد روز شنبه به منظور استقبال از شهید گمنام در ملارد در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی دوست پناهی مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد در این جلسه اظهار کرد: شهرستان ملارد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توفیق میزبانی از پیکر یک شهید گمنام را دارد و انشاءالله طی برنامه ای درخور شأن این شهید تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: قدم شهید بسیار پر خیر و برکت برای منطقه و مردم به دنبال خواهد داشت و شهدا وحدت آفرین و موجب ارتقاء روحیه معنوی خواهد شد.

مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد بیان کرد: شهدا برای حفظ امنیت و صلابت کشور به میدان رفتند تا ما امروز در برابر مستکبران عالم قدعلم کنیم و در تمامی وصیت نامه شهدا به ولایت مداری و حفظ آرمان های انقلاب و اسلام تأکید شده است.

حجت الاسلام دوست پناهی با اشاره به مراسم تشییع شهید در روز دوشنبه 29 دی ماه گفت: با توجه به دستورات رهبری معظم انقلاب و اهمیت اجرای دستورالعمل های بهداشتی، مراسم تشییع این شهید به شکل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ملارد میزبان شهیدی گمنام خواهد شد

شهرستان ملارد میزبان شهیدی گمنام خواهد شد