مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:152021-01-16سياسي

ائمه اطهار(ع) مناسبتی نیستند/شناخت اهلبیت نگاه جامع لازم دارد


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای با اشاره به این که ما نباید درگیر مناسبت ها بشویم، افزود: ائمه اطهار (ع) مناسبتی نبوده بلکه برای همه عصرها و نسل ها هستند.

- گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای با اشاره به این که ما نباید درگیر مناسبت ها بشویم، افزود: ائمه اطهار (ع) مناسبتی نبوده بلکه برای همه عصرها و نسل ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامرضا منتظری شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی سبک زندگی فاطمی با موضوع حضرت زهرا (س) الگوی زن پیشرفته اظهارکرد: حضرت زهرا (س) یک الگوی تمام عیار برای بانوان است.

وی افزود: الگو بودن حضرت زهرا (س) در چگونه زیستن و چگونه بودنش است و ما باید کتاب زندگی فاطمی را کامل، عمیق و دقیق مطالعه کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که ما نباید درگیر مناسبت ها بشویم، افزود: ائمه اطهار (ع) مناسبتی نیستند برای همه عصرها و همه نسل ها هستند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مسئول اصلی ترویج معارف اهلبیت (ع) در جامعه بوده و باید فعالیتش را به عنوان مدل الگویی پیاده کند و قطعاً رسانه هم استقبال خواهد کرد.

منتظری با بیان این مطلب که شناخت و معرفت نسبت به اهلبیت (ع) از وظایف اساسی ما است، افزود: پیامبر (ص) می فرماید اگر کسی بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه اطهار(ع) مناسبتی نیستند/شناخت اهلبیت نگاه جامع لازم دارد

ائمه اطهار(ع) مناسبتی نیستند/شناخت اهلبیت نگاه جامع لازم دارد