مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:552021-01-16سياسي

شهرداری اهواز تفاهم نامه علم و فناوری خوزستان را امضا نکرد


رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: از ابتدای انتصاب شهردار فعلی اهواز خواستار انعقاد تفاهم نامه ای به منظور ارائه خدمات فناورانه بودیم ولی این تفاهم نامه نیز به امضا نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کاظمی نژاد عصر شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خوزستان میان 43 پارک کشور جزو 10 پارک برتر است، اظهار کرد: انتخاب یکی از شرکت های ما به عنوان فناور برتر کشور در هفته پژوهش، انتخاب یکی از طرح های پژوهشی استان خوزستان به عنوان پژوهش برتر در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو و همچنین انتخاب فناوری برتر خوزستانی در حوزه شرکت فناور و استارتاپ از افتخارات پارک علم و فناوری خوزستان است.

وی افزود: در حوزه شرکت هایی که برای مقابله با ویروس کووید- 19 فعالیت داشتند، پارک علم و فناوری خوزستان جایگاه خوبی را در کشور دارد؛ همچنین در لیست بیش از 100 شرکت فعال در حوزه تجهیزات پارک خوزستان جایگاه خوبی دارند.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به این استان، تصریح کرد: زمین 20 هکتاری پارک علم و فناوری خوزستان در فولی آباد با ادعای شرکت نفت به عنوان میدان نفتی از ما گرفته شد ولی درخواست داریم تا در یک تهاتر حداقل زمین پنج هکتاری شرکت ملی پخش و پالایش واقع در جاده ساحلی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز تفاهم نامه علم و فناوری خوزستان را امضا نکرد

شهرداری اهواز تفاهم نامه علم و فناوری خوزستان را امضا نکرد