مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:552021-01-16سياسي

25 نماینده آمریکا تصمیم دولت ترامپ در تحریم انصارالله یمن را محکوم کردند


25 نماینده کنگره در نامه ای به وزیر خارجه این کشور، «تصمیم کوته بینانه دولت ترامپ» در تحریم جنبش انصارالله یمن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 25 نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری جورجی میکز رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای، تصمیم کوته بینانه دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در تروریستی اعلام کرد جنبش انصارالله یمن را محکوم کردند.

نمایندگان آمریکا در این نامه که به مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نوشته شده است درباره پیامدهای فاجعه بار این اقدام تاکید کرده و خواستار اطلاعاتی درباره روندی شده اند که منجر به این تصمیم سیاسی عجولانه دولت ترامپ در روزهای پایانی خود شده اند.

میکز در این نامه نوشت: این اقدام در روزهای پایانی دولت ترامپ بدون تردید بزرگترین بحران انسانی جهان را وخیم تر خواهد کرد و هزاران یمنی را به به سوی خطری بزرگتر می کشاند.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که دولت ترامپ در اتخاذ این تصمیم عجله کرد و پیامدهایی که این تصمیم برای غیرنظامیان یمنی به همراه خواهد داشت را نادیده گرفت.

رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: این تصمیم کار مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل را به عنوان مذاکره کننده صلح سخت تر می کند و تنها مسیر پایان به این جنگ وحشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نماینده آمریکا تصمیم دولت ترامپ در تحریم انصارالله یمن را محکوم کردند

25 نماینده آمریکا تصمیم دولت ترامپ در تحریم انصارالله یمن را محکوم کردند