مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:252021-01-16ورزشي

11 میلیون جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور آمار کسانی که در سن ازدواج هستند نزدیک به یازده میلیون نفر است و اگر ما طبق قوانین برای تسهیل ازدواج آنها چاره نکنیم این افراد به جرگه میانسالی خواهند رسید و این یک مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس مقتدایی در نشست سامان دهی امور جوانان اظهار داشت: قانون تسهیل ازدواج جوانان سال 1384 به تصویب رسید، اما پس از این مدت بعد از مجلس یازدهم دوباره این قانون به نوعی پیدا شد و ما پیگیر هستیم تا مقوله ازدواج جوانان تسهیل شود.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: ماده یک قانون تسهیل ازدواج می گوید به منظور توانمندسازی جوانان برای تشکیل خانواده دولت مکلف است یکسری کارهایی را انجام دهد، اگر حدود 14 سال پیش این کارها انجام می شد امروز بسیاری از مشکلات جوانان در راستای بحث ازدواج وجود نداشت، اکنون که همه دستگاه ها و نهادها در این زمینه به خط شده اند نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی بیان داشت: احساس بنده این است که ورزش و جوانان اگرچه یک وزارتخانه است اما در بحث تسهیل ازدواج نیازمند حمایت دیگر ارگان ها است، اما اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مجدانه موضوع تسهیل ازدواج را پیگیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 میلیون جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد

11 میلیون جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد