مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:102021-01-16پزشكي

برای مقابله با کرونا، از برگزاری هر گونه مراسم و جشن اجتناب شود


برای مقابله با کرونا، از برگزاری هر گونه مراسم و جشن اجتناب شود - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه رفع محدودیت ها به معنای عادی شدن شرایط و کنار گذاشتن رعایت دستورالعملهای مقابله با کرونا نیست،از مردم خواست در این شرایط نه مراسم عروسی برگزار کنند و نه در مراسم عروسی شرکت کنند.

دکتر مهدی قلیان در گفتگو با وب دا  با اشاره به بخشنامه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شهر مشهد در وضعیت آبی کرونا قرار دارد که در این شرایط، طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه های 1، 2 و 3 بلامانع است.

 وی با بیان اینکه تالارهای عروسی و پذیرایی جزو گروه سوم شغلی هستند و شاهد بازگشایی این اماکن هستیم خاطر نشان کرد: با این حال، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی سلامت با برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا همچنان مخالف است.

دکتر قلیان تاکید کرد: مردم بدانند که وقتی به این گونه مجالس می روند، با پای خودشان به استقبال کرونا می روند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شهروندان خواست همانگونه که تا کنون با مشارکت و همکاری خود خدمتگزارانشان را در بخش بهداشت و درمان در کنترل بیماری یاری رساندند ،همکاری خود را ادامه دهند تا به زودی شاهد برگزاری جشن شکست کرونا در کشور با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با کرونا، از برگزاری هر گونه مراسم و جشن اجتناب شود

برای مقابله با کرونا، از برگزاری هر گونه مراسم و جشن اجتناب شود