مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:252021-01-16سياسي

عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) در بیت الزهراء کرمان+تصاویر


مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی حاج مهدی منصوری در بیت الزهراء کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی و مداحی حاج مهدی منصوری در بیت الزهراء کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در این آیین با بیان اینکه ایمان شامل عمل، گفتار و عمل است، اظهار داشت: یکی از دلایل سستی جوانان در عبادات سیتی در اعتقادات آنهاست، اعتقادات مثل درخت است.

  وی با بیان اینکه الان همه به سمت خودشان می کشند و تبلیغات مسیحیت، زرتشت، وهابیت و بهایی ها خیلی کار می کنند، عنوان کرد: راه جلوگیری از انحرافات این است که اعتقادات آنها را قوی کنیم، دانشگاه ها، کلاس های معارف و .

جوابگو نبوده و باید باورها درست شود.

رفیعی اظهار کرد:  زهرای مرضیه (س) نخستین نقش ایشان بعد از پیغمبر اکرم(ص) اصلاح باورها بود، در مسجد ایستاد و گفت، کسی که می خواهد، هدایت کند باید هدایت شده باشد و هدایت گر باید هدایت شده باشد، ایشان احساس کرد بعد از رحلت پیامبر (ص) باور مردم دچار مشکل شده و باور جامعه به سمت انتصاب امام رفته در صورتی که باور صحیح جامعه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) در بیت الزهراء کرمان+تصاویر

عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) در بیت الزهراء کرمان+تصاویر