مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:152021-01-16سياسي

برای خدمت به محرومان از هیچ فرصتی دریغ نکنیم


در رسیدگی به امور نیازمندان خود را در خدمت محرومان باید بدانیم و برای این خدمتگزاری خود را محدود نکنید و از هیچ فرصت خدمتی دریغ نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آیت الله علی اسلامی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: اینکه در کمیته امداد حضور دارید یک افتخار است و باید سرتان را بالا بگیرید چراکه خدمت به محرومان فخر و ارزش است.

وی ادامه داد: همین کارهاست که دستگیر ما در روز وانفساست، اگر امروز شغل و حرفه شما با خدمت به محرومان گره خورده است باید خداوند سبحان را شکرگذار باشید و هیچ گاه از داشتن ارباب رجوع خسته نشوید.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: در رسیدگی به امور نیازمندان باید خود را در خدمت محرومان بدانیم و برای این خدمتگذاری خود را محدود نکنید و از هیچ فرصت خدمتی دریغ نکنید.

وی افزود: لازم است برای خدمت به محرومان در زمینه هایی مانند مسکن از هم افزایی خدمتگذران مختلف استفاده شود تا بستر امدارسانی به محرومان با مشارکت و کار جمعی پرقدرت و پردوام تر استمرار یابد.

آیت ا… اسلامی با اشاره به ضرورت امداد رسانی به محرومان عنوان کرد: دشمن می خواهد با تحریم و فشارهای اقتصادی زمینه نارضایتی مردم را فراهم کند ولی ما نباید اجازه دهیم سفره مردم کوچک شود نباید اجازه دهیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خدمت به محرومان از هیچ فرصتی دریغ نکنیم

برای خدمت به محرومان از هیچ فرصتی دریغ نکنیم