مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:502021-01-16بين الملل

هشدار سفارت چین به شهروندان چینی در آمریکا


سفارت چین در واشنگتن با توجه به آشوب ها و ناآرامی های اخیر در آمریکا طی بیانیه ای برای شهروندان و سازمان های چینی در آمریکا هشدار امنیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سفارت چین در واشنگتن برای شهروندان و سازمان های چینی در آمریکا هشدار امنیتی صادر کرد.

این هشدار امنیتی در پی حمله روز 6 ژانویه (17 دی ماه) به کنگره و همچنین قتل یک دانشجوی دکترا در شیکاگو و ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا صادر شده است.

در بیانیه ای که روز شنبه صادر شد، آمده است: سفارت چین در آمریکا بار دیگر به شهروندان و سازمان های چینی در آمریکا یادآوری می کند که هوشیاری خود در زمینه امنیتی و حفاظتی را افزایش داده و و امنیت محلی و شرایط شیوع را به دقت زیر نظر داشته و از حضور در راهپیمایی ها یا مکان هایی که مردم تجمع کرده اند خودداری کنند.

در بیانیه سفارت چین هشدار داده شده است: شرایط امنیتی کنونی در آمریکا به شدت جدی بوده و واشنگتن، پایتخت آمریکا حالت فوق العاده اعلام کرده و گارد ملی به طور گسترده ای برای حفظ امنیت در پایتخت مستقر شده است.

سفارت چین به شرایط شیوع ویروس کرونا در آمریکا نیز اشاره کرد و در بیانیه خود نوشت: همه گیری در آمریکا با رکورد های ثبت شده تعداد مبتلایان و فوتی ها همچنان در حال شیوع بوده و گونه جدید ویروس نیز در این کشور رؤیت شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفارت چین به شهروندان چینی در آمریکا

هشدار سفارت چین به شهروندان چینی در آمریکا