مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:502021-01-16سياسي

خراسان جنوبی را با وجود نیروهای خلاق به برند فروش ایده تبدیل کنیم


با وجود نیروهای خلاق استان، این خطه را باید به عنوان برندی در زمینه فروش ایده تبدیل کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود نیروهای خلاق استان، این خطه را باید به عنوان برندی در زمینه فروش ایده تبدیل کنیم.

حمید ملانوری، شنبه شب 27 دی در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز در دنیا کسانی موفقند که بتوانند ایده هایشان را به فروش برسانند، لذا باید با وجود نیروهای خلاق استان این خطه را به عنوان برندی در زمینه فروش ایده تبدیل کنیم چرا که ایده های نوآورانه بر اساس افکار برتر باعث شکل گیری جامعه ای پویا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، از تلاش های اعضای شورای استان و شهرستان ها در جهت تعالی امر تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

استاندار به رسالت خطیر شورای آموزش و پرورش در راستای رشد و توسعه جامعه اشاره کرد وگفت: وظیفه ما در شورا ارائه طرح ها، ایده ها و نظرات در زمینه تعلیم و تربیت هر چه بهتر در جامعه است.

وی با بیان اینکه رسیدن به سعادت، پیشرفت و توسعه در سایه آموزش صحیح، نو و مورد نیاز جامعه است، افزود: تأثیرگذارترین افراد ،انسان هایی هستند که با اندیشه و افکار مردم سرو کار دارند و وظیفه تعلیم و تعلم را بر دوش می کشند، لذا شورای آموزش و پرورش باید با خرد جمعی و در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی را با وجود نیروهای خلاق به برند فروش ایده تبدیل کنیم

خراسان جنوبی را با وجود نیروهای خلاق به برند فروش ایده تبدیل کنیم