مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:352021-01-16بين الملل

تحقیقات دادستانی از مایکل کوهن درباره مسائل مالی ترامپ


دفتر دادستانی منهتن ساعت ها «مایکل کوهن» را درباره مسائل مالی دونالد ترامپ و از جمله ارتباط رییس جمهور آمریکا با دویچه بانک مورد پرسش قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، روز پنجشنبه دادستان های نیویورک ساعت ها با وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ درباره مسائل مالی وی گفتگو کردند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس به نقل از سه منبع مطلع از این جلسه گزارش داد این مصاحبه را دفتر دادستانی منهتن انجام داد و بخشی از آن بر ارتباط ترامپ با دویچه بانک آلمان متمرکز بود.

بنابر گزارش وبگاه خبری هیل ، این منابع به شرط فاش نشدن هویت خود با خبرگزاری آسوشیتد پرس صحبت کردند، زیرا آن ها مجاز به صحبت علنی درباره این تحقیقات نبودند.

طبق این گزارش، دستکم دومین بار است که وکیل و کارچاق کن سابق ترامپ از سوی دفتر دادستانی منهتن به عنوان بخشی از تحقیقات هیئت منصفه عالی درباره فعالیت های تجاری ترامپ مورد پرسش قرار می گیرد.

کوهن تا سال 2018 برای ترامپ کار می کرد و از آن زمان به یکی منتقدان اصلی وی تبدیل شده است.

این تحقیقات در منهتن در سال 2018 آغاز شد و تمرکز اولیه آن بر روی پرداخت هایی بود که دو زن می گفتند در ازای سکوت درباره روابط غیر اخلاقی خود با ترامپ به آن ها پرداخت شده است، اما بعد ها به فعالیت های تجاری بزرگ ترامپ کشانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات دادستانی از مایکل کوهن درباره مسائل مالی ترامپ

تحقیقات دادستانی از مایکل کوهن درباره مسائل مالی ترامپ