مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:002021-01-16سياسي

توضیح درباره تذکر کتبی استاندار کرمان به مدیران دستگاه های اجرایی


مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان در رسانه ها توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان عباس تقی زاده گفت: در جلسه صبح امروز 28 دی 99 شورای آموزش و پرورش، تعدادی از مدیرانی که به جلسه شورا دعوت شده بودند، حضور نداشتند و استاندار اعلام کرد: مدیران دستگاه های اجرایی که حضور ندارند و غیبتشان غیرموجه است ضمن تذکر کتبی، گزارش عدم حضور و تذکرشان و به وزیر مربوط نیز منعکس شود.

وی با بیان اینکه منظور استاندار صرفاً مدیران دستگاه های اجرایی بوده که غیبت غیرموجه داشته اند، افزود: منظور زینی وند مدیران دستگاه های اجرایی زیر مجموعه قوه مجریه است.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی اگر می خواهند از مرخصی استفاده کنند باید قبل از روز مرخصی، به مدیرکل حوزه استاندار کتبی و از طریق اتوماسیون اداری اطلاع دهند.

وی گفت: بر این اساس موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با حوزه استاندار از قبل هماهنگ کرده بودند و غیبت معاون عمرانی موجه بوده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه غیبت برخی از مدیران در جلسه ی امروز مربوط به دستگاه های اجرایی نیست، تصریح کرد: تاکید استاندار کرمان بر نظم و حضور مدیران در جلساتی است که به ریاست استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره تذکر کتبی استاندار کرمان به مدیران دستگاه های اجرایی

توضیح درباره تذکر کتبی استاندار کرمان به مدیران دستگاه های اجرایی