مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:002021-01-16سياسي

هشدار صریح عماد افروغ به مسئولان: فراموشی مردم زمینه ساز بحران، شورش و آشوب است


عماد افروغ، جامعه شناس و استاد دانشگاه ​بی توجهی به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی را بزرگ ترین تهدید پیش رو می داند و هشدار می دهد: «توجه به مردم، - عماد افروغ، جامعه شناس و استاد دانشگاه ​بی توجهی به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی را بزرگ ترین تهدید پیش رو می داند و هشدار می دهد: توجه به مردم، فرصت و بی توجهی به مردم تهدید است و ما متاسفانه در شرایط تهدید به سر می بریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: عماد افروغ، جامعه شناس و استاد دانشگاه، می گوید فراموشی مردم یعنی فاصله بین قدرت سیاسی و قدرت اجتماعی ایجاد کردن که این مساله زمینه مساعد برای بحران، شورش و آشوب است.

بحث درباره جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی بحثی قدیمی و ریشه دار است، اما حالا در ارزیابی از مهم ترین تهدیدات و فرصت های نظام جمهوری اسلامی عماد افروغ تاکید دارد که وضعیت جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی هم تهدید و هم فرصت برای این نظام در یک دهه پیش روست.

این استاد دانشگاه و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی هم تهدید و هم فرصت است؛ به نظر می رسد ما به طور فزاینده خاستگاه اصلی این انقلاب را که مردم هستند فراموش کرد ه ایم و وزنی که به قدرت سیاسی می دهیم به هیچ وجه هم طراز با وزنی که نیست باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صریح عماد افروغ به مسئولان: فراموشی مردم زمینه ساز بحران، شورش و آشوب است

هشدار صریح عماد افروغ به مسئولان: فراموشی مردم زمینه ساز بحران، شورش و آشوب است