مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:502021-01-16ورزشي

اصرار یحیی به بررسی ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی قرمزها بعد از تساوی در دربی هر آنچه در دل داشت را بیرون ریخت و ابتدا از حضور رسول پناه به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و سپس در کنفرانس بعد از بازی پا را فراتر گذاشت و به سلطانی فر اولتیماتوم .

- اصرار یحیی به بررسی ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم! ماجراها و جنجالهای مدیریتی در پرسپولیس سرانجام باعث شکسته شدن سکوت یحیی گل محمدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی قرمزها بعد از تساوی در دربی هر آنچه در دل داشت را بیرون ریخت و ابتدا از حضور رسول پناه به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و سپس در کنفرانس بعد از بازی پا را فراتر گذاشت و به سلطانی فر اولتیماتوم داد که اگر ظرف 48 ساعت رسول پناه نرود، تبعاتش پای خود وزیر است که ویدیوی سوم از سریال رسول پناه منتشر شد.

یحیی گل محمدی در این مدت که از حرف های رسول پناه درخصوص دلالی اش در فوتبال می گذرد، هیچ اشاره ای به صحبت های او و دفاع از خودش نکرد تا خیلی ها باور کنند که این حرف های رییس هیات مدیره باشگاه را فراموش کرده و دیگر نمی خواهد به حواشی دامن بزند اما موضوع اینجاست که او نه تنها این حرف ها را فراموش نکرده بلکه از گوشه و کنار پیگیر این حرف ها بوده تا ریشه و منشاء این صحبت ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار یحیی به بررسی ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!

اصرار یحیی به بررسی ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!