مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:252021-01-16اقتصادي

فرسودگی 6 هزار تاکسی درون شهری در رشت


فرماندار رشت با اشاره به وجود شش هزار تاکسی درون شهری با عمر بالای 15 سال، گفت: ساماندهی تاکسی های فرسوده و حمایت تسهیلاتی بر اساس اولویت بندی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتح اللهی شنبه در نشست بررسی مشکلات حمل و نقل شهری و برون شهری رشت، حمل و نقل جاده ای و ارائه خدمات در این حوزه را از ارکان توسعه ای هر جامعه دانست و گفت: باید با اتخاذ برنامه ای مدون حمل و نقل جاده ای استان را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل جاده ای اشتغالزایی و درآمد اقتصادی را به دنبال دارد، بیان کرد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به تصادفات و کاهش امنیت جاده می شود لذا توجه به این مقوله حائز اهمیت بوده و در پیشگیری از بسیاری ناهنجاری ها مؤثر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه جهت دسترسی به نقاط شهری و روستایی نیازمند توسعه سیستم حمل و نقل هستیم، افزود: هزینه ها و استهلاک ماشین و قیمت خودرو با درآمدها هم خوانی ندارد و باید از این صنف حمایت شود.

فتح اللهی با بیان اینکه بسیاری از تلفات جاده ای به دلیل فرسودگی خودروها رخ می دهد، اضافه کرد: اگر برنامه ریزی مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نشود تصادفات جاده ای سالانه افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 6 هزار تاکسی درون شهری در رشت

فرسودگی 6 هزار تاکسی درون شهری در رشت