مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:152021-01-16اقتصادي

ثبت بیش از 1200 مورد قطع گاز سازمان ها در گیلان


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف گاز در حوزه های مختلف مصرف، شرکت گاز گیلان اقدام به اجرای طرح پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی کرده مه به حدود 2900 نهاد پرمصرف اخطار ابلاغ و بیش از 1200 قطع گاز سازمان ها نیز ثبت شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف گاز در حوزه های مختلف مصرف، شرکت گاز گیلان اقدام به اجرای طرح پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی کرده مه به حدود 2900 نهاد پرمصرف اخطار ابلاغ و بیش از 1200 قطع گاز سازمان ها نیز ثبت شده است.

حسین اکبر در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام بیش از 13 هزار بازدید و پایش دمای ادارات، مدارس، بانک ها و سایر نهادهای دولتی استان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون، اظهار کرد: مهم ترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: ماحصل این تعداد بازدید و پایش، اعلام اخطار به حدود 2900 نهاد پرمصرف و ثبت بیش از 1200 مورد قطع گاز سازمان ها است.

اکبر با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته، تصریح کرد: متاسفانه به علت حفظ پایداری جریان گاز در حوزه خانگی، مجبور به قطع و یا اعمال محدودیت مصرف برای مشترکین سایر حوزه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 1200 مورد قطع گاز سازمان ها در گیلان

ثبت بیش از 1200 مورد قطع گاز سازمان ها در گیلان