مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:302021-01-16اقتصادي

نقش‎آفرینی مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری


فرماندار فارسان نقش آفرینی مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و گفت: مشاغل خانگی به طور قطع کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد خانوار را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار فارسان نقش آفرینی مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و گفت: مشاغل خانگی به طور قطع کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد خانوار را به دنبال خواهد داشت.

مرداس طاهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت اجرای طرح مشاغل خانگی، اظهارکرد: با توجه به اینکه کشور درگیر تحریم های ظالمانه بوده و به تبع آن مشکلات عدیده ای از لحاظ درآمد برای خانواده ها ایجاد کرده است، اجرای این طرح ملی توسط جهاددانشگاهی نه تنها کمک موثری به درآمد خانواده خواهد کرد بلکه به کاهش نرخ بیکاری نیز منجر می شود و از طرفی به رونق تولید و رفع نیاز داخلی و حتی کمک به صادرات و افزایش درآمد خانوار کمک می کند.

وی ضرورت حمایت از مشاغل خانگی را یادآور شد و افزود: افزایش درآمد خانوار و به دنبال آن رفاه خانواده ها، جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی و دوری از آسیب های اجتماعی، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، رونق تولید و ایجاد اشتغال از دیگر مزایای تحقق این مهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش‎آفرینی مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری

نقش‎آفرینی مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری