مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:252021-01-16سياسي

اجازه صادرات مواد معدنی خام را از معدن آلبلاغ نخواهیم داد


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت بهره برداری از معدن آلبلاغ اسفراین با مردم این منطقه است و اجازه نخواهیم داد یک کیلو مواد معدنی خام ازمعدن البلاغ اسفراین صادر شود.

- امان الله حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین، اظهار کرد: معدن آلبلاغ اسفراین یک ظرفیت خدادادی است که چندین سال است در منطقه اسفراین شناسایی شده است.

وی افزود: در این مدت کم وبیش به صورت متفرقه بعضی از مردم برداشت هایی را از این معدن انجام داده اند که متاسفانه به دلیل اینکه برداشت ها بصورت غیر کارشناسانه بوده و نظارتی در آن انجام نگرفته تعدادی از همشهریان جان خود را در این معدن از دست داده اند.

  نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم باید دورنمایی برای برداشت قانونی و درست به نفع مردم منطقه طراحی شود و تاکنون در سطح استان و کشور جلسات متعددی داشته ایم وباید این مسیر را به سمت و سویی هدایت کنیم که برداشت و بهره برداری از آن به شکل قانونی و درست به نفع مردم منطقه و مردم اسفراین باشد و فرآوری آن نیز در خود شهرستان انجام شود.

وی افزود: برای بهره برداری قانونی از این معدن مقدماتی لازم است که ابتدا باید مراحل اکتشاف آن تمام شود و مطالعات انجام شود تا از ظرفیت و ذخیره معدنی آن اطمینان حاصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه صادرات مواد معدنی خام را از معدن آلبلاغ نخواهیم داد

اجازه صادرات مواد معدنی خام را از معدن آلبلاغ نخواهیم داد