مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:252021-01-16اجتماعي

بالغ بر 6 میلیارد کمک های مردمی در استان تهران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 6 میلیارد تومان کمک های مردمی شامل اقلام معیشتی طی مراحل مختلف در استان تهران توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در آیین دهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی هلال احمر استان تهران که در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی حاصل شد تا در این مکان مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) دهمین مرحله از توزیع کمک های معیشتی را آغاز کنیم تا بدین وسیله رنجی از آسیب دیدگان کرونا بکاهیم.

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی به همت سازمان داوطلبان، خیران و عوامل جمعیت هلال احمر تهیه شده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 6 میلیارد تومان کمک های مردمی شامل اقلام معیشتی طی مراحل مختلف در استان تهران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: موسسات خیریه در شناسایی افراد نیازمند و تهیه بسته های معیشتی همکاری خوبی داشتند و امروز برای دهمین بار این اقلام را که شامل موادغذایی و بهداشتی هستند به تمام شهرستان های استان ارسال می کنیم.

  حجت الاسلام و المسلمین مرتضی سلطانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: تلاش مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 6 میلیارد کمک های مردمی در استان تهران

بالغ بر 6 میلیارد کمک های مردمی در استان تهران