مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:152021-01-16سياسي

کشف 539 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال بیت کوین در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط 539 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال بیت کوین در مانور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این شرکت در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ جمال معتمدی زاده در حاشیه اجرای سومین مانور سراسری با محوریت تعدیل روشنایی، مقابله با برق های غیرمجاز و کشف و ضبط استخراج ارز دیجیتالی در یاسوج به رسانه ها افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این مانور با مشارکت 57 گروه عملیاتی متشکل از 250 نفر و 58 خودرو سبک و سنگین در مناطق 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی با تشریح اهداف این مانور، از کشف و ضبط 539 دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر که با مصرف انرژی زیاد خسارات فراوانی به شبکه های برق وارد می کنند خبرداد و تصریح کرد: میزان برق مصرفی این ماینرها برروی شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمامی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده به نیروی انتظامی استان تحویل و برای استفاده کنندگان غیرمجاز آن ها نیز پرونده قضایی تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 539 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال بیت کوین در کهگیلویه و بویراحمد

کشف 539 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال بیت کوین در کهگیلویه و بویراحمد