مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:352021-01-16اجتماعي

اخطار نسبت به تجمیع بیشتر صنایع در غرب بندرعباس


مدیرکل محیط زیست هرمزگان نسبت به تجمع بیش از پیش صنایع در غرب بندرعباس اخطار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب مسیحی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: آلودگی در غرب بندرعباس وضعیت هشدار آلودی دارد.

وی با اشاره به پایش مداوم از وضعیت زیست محیطی صنایع غرب بندرعباس افزود: از اول سال 150 پایش حضوری از صنایع غرب بندرعباس از جمله از 11 صنعت بزرگ استان صورت گرفته است و  با تجمع صنایع در غرب بندرعباس اخطارهای لازم داده شده و این موضوع نیازمند یک سیستم یکپارچه برای تدوین سندی مشترک و ضرورت ایجاد فضای سبز وسیع تر و رعایت دستورالعمل های زیست محیطی است.

مدیرکل محیط زیست هرمزگان با تأیید استفاده از مازوت در نیروگاه بندرعباس، ادامه داد: استقاده از سوخت مازوت بسیار خطرناک است.

به گفته مسیحی 12 واحد آلاینده در استان هرمزگان شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند تا نسبت به اخذ عوارض آلایندگی از آنها اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محیط زیست هرمزگان در شرایطی از اخطار به تجمع بیش از حد صنایع در غرب بندرعباس سخن می گوید که سازمان بنادر و دریانوردی قصد دارد تا با تملک صدها هکتار از اراضی شمالی بندر شهید رجایی نسبت به استقرار ده ها واحد بزرگ صنعتی در این منطقه در قالب تبدیل بندر شهید رجایی به بنادر نسل چهارم اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار نسبت به تجمیع بیشتر صنایع در غرب بندرعباس

اخطار نسبت به تجمیع بیشتر صنایع در غرب بندرعباس