مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:302021-01-16سياسي

اصلی ترین راهکار حل مشکل ترافیک هسته مرکزی مشهد 3 میلیارد تومان هزینه دارد


شهردار مشهد، اصلی ترین راهکار حل مشکل ترافیک هسته مرکزی شهر و ایجاد دسترسی به حرم مطهر رضوی، را راه اندازی فاز اول خط سوم قطارشهری در محدوده میدان شهدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بعد از ظهر امروز حجت الاسلام حسن درویشیان با همراهی محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، و جمعی از مدیران شهری از ایستگاه میدان شهدای قطار شهری مشهد، کارگاه خط چهار قطار شهری در مهر مادر و شرکت بهره برداری قطار شهری بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کارها در این پروژه ها قرار گرفت.

شهردار مشهد در این بازدید، اصلی ترین راهکار حل مشکل ترافیک هسته مرکزی شهر و ایجاد دسترسی به حرم مطهر رضوی، را راه اندازی فاز اول خط سوم قطارشهری در محدوده میدان شهدا، باب الجواد (ع) تا حرم مطهر رضوی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) دانست.

محمد رضا کلایی با بیان اینکه تکمیل این فاز نیازمند اعتباری حدود سه میلیارد تومان است، گفت: با انجام این پروژه مشکل ترافیک در هسته مرکزی شهر تا حد زیاد رفع می شود.

   وی ادامه داد: خط چهارم قطارشهری نیز از انتهای خواجه ربیع شروع و به قاسم آباد ختم می شود و حفاری این خط تا پایان سال آغاز می شود.

شهردار مشهد در پاسخ به این سوال خبرنگاران که اگر دولت منابع مالی لازم را تامین نکند، آیا پروژه ها تعطیل میشود یا خیر، اظهار کرد: ما همه تلاش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین راهکار حل مشکل ترافیک هسته مرکزی مشهد 3 میلیارد تومان هزینه دارد

اصلی ترین راهکار حل مشکل ترافیک هسته مرکزی مشهد 3 میلیارد تومان هزینه دارد