مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:302021-01-16سياسي

مهم ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ جهاد فی سبیل الله است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی گفت: امروز یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ جهاد فی سبیل الله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی درستاد سپاه روح الله بیان کرد: امروز یکی از مهمترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ جهاد فی سبیل الله و روحیه ایثار و شهادت در ملت ایران است که خوشبختانه این ملت را در برابر حوادث و توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرده است.

وی افزود: ولایتمداری و ایستادگی بر روی ارزش ها دو مولفه مهم مکتب شهیدان است و امروز اگر می خواهیم بر راه شهدا و مکتب ارزشمند آنها پایبند باشیم باید به این دو مولفه مهم اهمیت دهیم.

عبدی ادامه داد: تقارن بازگشت پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) درس های بزرگی برای جامعه اسلامی و مردم دارد که یکی از آنها درس ولایت مداری است چرا که هم حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت هستند و هم شهدا در مکتب ولایت رشد و تربیت نمودند و حماسه سازی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی  اظهار کرد: همه خوبی ها و کرامات در مقام والای حضرت زهرا(س)جمع شده و ایشان الگویی کامل برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ جهاد فی سبیل الله است

مهم ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ جهاد فی سبیل الله است