مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:252021-01-16سياسي

مقابله با گستره نفوذ دشمن نیازمند یک طرح بزرگ است


نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان گفت: در مقابله با گستره نفوذ دشمن باید یک طرح بزرگ داشته باشیم که این طرح را به یک منظومه برنامه ها تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدمهدی میرباقری بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیران و فعالان فرهنگی استان البرز که در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکل فرهنگی به خاطر عوامل داخلی و چنین ضعف هایی است، البته اگر نتوانیم عوامل بیرونی را مورد مطالعه و دقت قرار دهیم و بر این مبنا طرح های بزرگ متناسب با وسعت نقشه دشمن بریزیم قطعاً موفق نمی شویم.

اگر می خواهیم انقلاب را گسترش دهیم باید به فکر حکومت جهانی باشیم وی بیان کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را گسترش بدهیم باید به فکر حکومت جهانی باشیم و به این امر نیندیشیم حکومت جهانی رقیب مار را محور خواهد کرد، بنابراین باید مقیاس درگیری خود را باید متناسب با رقبای جهانی ببینیم.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان با بیان اینکه باید طرح های رقبا را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه در داخل پیاده می شود و چه چالش های برای ما ایجاد می کند، تصریح کرد: باید بر اساس این بررسی راه حل هایی اساسی برای مقابله با این چالش ها اتخاذ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با گستره نفوذ دشمن نیازمند یک طرح بزرگ است

مقابله با گستره نفوذ دشمن نیازمند یک طرح بزرگ است