مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:202021-01-16سياسي

دشمن بر موضوع زندان تمرکز کرده است/آزادی 16 زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم


دشمن بر روی موضوع زندان تمرکز کرده است تا بدین وسیله باورهای مردم را نسبت به انقلاب خدشه دار کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان زندان های کشور گفت: دشمن بر روی موضوع زندان تمرکز کرده است تا بدین وسیله باورهای مردم را نسبت به انقلاب خدشه دار کند.

محمدمهدی حاج محمدی در نشست مشترک سازمان زندان های کشور با گروه های جهادی و مردمی مشهد اظهار کرد: وجه مشترک سازمان زندان ها و سازمان های مردمی و جهادی دغدغه دستگیری افرادی است که به خطا رفته و یا در معرض آسیب هستند.

وی با اشاره به این سوال که آیا زندان می تواند محیط مناسبی برای اجرای برنامه های سازمان های مردمی و جهادی باشد و آیا زندان و زندانی ها ارزش وقت گذاری را دارند؟، افزود: در این رابطه به سخن شهید همت اشاره می کنم که می گویند ما در قبال تمام کسانی که راه را کج می روند مسئول هستیم.

از آنجایی که نماد یک زندانبان نمونه و الگو شهید لارجوردی بودند و این چهره مغفول مانده است ، قرارگاه شهید لاجوردی با محوریت زندان ها و خانواده های زندانیان آغاز به کار خواهد کرد.

رییس سازمان زندان های کشور خطاب به گروه های مردمی و جهادی عنوان کرد: شما در هر موقعیتی که کار می کنید باید دغدغه و ماموریت شما کمک به افراد آسیب دیده و یا کسانی که فکر می کنید در معرض آسیب و لغزش هستند، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بر موضوع زندان تمرکز کرده است/آزادی 16 زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم

دشمن بر موضوع زندان تمرکز کرده است/آزادی 16 زندانی در خراسان رضوی در طرح نذر هشتم