مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:152021-01-16ورزشي

نورالهی بازیکن بزرگی است/ پرسپولیس از هیچ حریفی واهمه ندارد


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد هافبک این تیم به نیکی یاد کرد و گفت: نورالهی بازیکن بزرگی است اما در دیدار برابر استقلال بدشانس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن خلیلی مهاجم پیشین سرخپوشان پایتخت با اشاره به وضعیت این تیم در روزهای اخیر، اظهار داشت: فوتبالی که پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 94 به نمایش گذاشت، یک بازی زیبا و شناور بود.

همه بازیکنان به خوبی از پس اجرای وظایف خود برآمدند و گل های استقلال روی اندک موقعیت ها رقم خورد وگرنه طبق آمار و ارقام به دست آمده، نبض و ضربان بازی در دست پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: جدا از دو گل زیبایی که بازیکنان ما به ثمر رساندند، چند فرصت بسیار خوب گلزنی هم ساخته شد که به علت بدشانسی، همه این موقعیت ها از دست رفت.

جا دارد از احمد نورالهی که بازی موثری را به نمایش گذاشت، تقدیر کنیم.

او به خوبی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در اجرای تفکرات کادر فنی هم عملکرد جالبی داشت اما بدشانس بود که ضرباتش به گل تبدیل نشد.

مطمئناً احمد در آینده می تواند این شرایط را تغییر بدهد چون او بازیکن بزرگی است و در کنار سایر ستاره های تیم، از جمله حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، و… پت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورالهی بازیکن بزرگی است/ پرسپولیس از هیچ حریفی واهمه ندارد

نورالهی بازیکن بزرگی است/ پرسپولیس از هیچ حریفی واهمه ندارد