مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:152021-01-16ورزشي

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما ...


از زمانی که مهدی طارمی به پرتغال رفته، حواشی اش را تقریبا به صفر رسانده و حالا کاملا شبیه به فوتبالیست های بزرگ دنیا زندگی می کند؛ از برنامه ریزی برای تمرین گرفته تا خواب و تغذیه.

- از زمانی که مهدی طارمی به پرتغال رفته، حواشی اش را تقریبا به صفر رسانده و حالا کاملا شبیه به فوتبالیست های بزرگ دنیا زندگی می کند؛ از برنامه ریزی برای تمرین گرفته تا خواب و تغذیه.

البته این موارد باعث نشده او گهگاهی کنایه ای تندوتیز هم نزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: مهدی طارمی نماد کامل سفیر فوتبالی ایران است؛ مهاجم سابق تیم پرسپولیس این روزها در پورتو آن قدر می درخشد که کمتر مربی و تیم بزرگی در دنیا پیدا می شود که نامش را نداند.

مهدی که با آقای گلی به همراه ریوآوه در لیگ پرتغال نامش را سر زبان ها انداخت، در انتقالی جذاب به عضویت پورتو، یکی از سرشناس ترین تیم های اروپا درآمد و آن قدر جنگید که حالا نه یک بازیکن ذخیره، بلکه یکی از دو مهاجم اصلی تیمش است.

او در مدت زمانی که به عنوان بازیکن فیکس برای پورتو به میدان رفته، چندین گل مهم و البته چندین پاس گل سرنوشت ساز داشته و یکی از تأثیرگذارترین مهره های این تیم است.

درخشش طارمی در همین مدت آن قدر زیاد بوده که بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی همین حالا باشگاه پورتو را برای او کوچک تصور می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما ...

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما ...