مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:052021-01-16ورزشي

جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن/ روی ناخوش ورزش به شهرهای شمالی


تا سوم بهمن ماه سال جاری، 10 شهر کشور با شدیدترین محدودیت های ورزشی مواجه خواهند بود، در 23 شهر استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در 163 شهر نیز صرفا باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود.

- تا سوم بهمن ماه سال جاری، 10 شهر کشور با شدیدترین محدودیت های ورزشی مواجه خواهند بود، در 23 شهر استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در 163 شهر نیز صرفا باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده اند.

بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، 10 شهر استان مازندران در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، 23 شهر در وضعیت نارنجی، 163 شهر در وضعیت زرد و 252 شهر نیز در وضعیت آبی هستند.

اوج محدودیت ها در 10 شهر قرمز به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن/ روی ناخوش ورزش به شهرهای شمالی

جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن/ روی ناخوش ورزش به شهرهای شمالی