مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:002021-01-16اقتصادي

نیک اقبالی: مردم همکاری کنند همه واحدهای مسکن مهر دهدشت تا عید تحویل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مشارکت مردم برای قسط بندی همه واحدهای باقی مانده سایت مسکن مهر دهدشت تا عید نوروز تکمیل و تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، پژمان نیک اقبال امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر دهدشت در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات مسکن مهر دهدشت اظهار داشت: سایت مسکن مهر دهدشت سال 91 آغاز شد حدود پنج سال تعطیل بود عمده فعالیت ها از سال 97 به بعد صورت گرفت در حال حاضر 220 واحد مستقرند 500 واحد برای قسط بندی به بانک معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمر تضمین پیمانکار یک ساله است، افزود: بعضی از کارها مستهلک شده به عنوان مثال برای بار دوم رنگ آمیزی و ایزوگام می شوند.

وی ادعا کرد که مسکن مهر در بسیاری از نقاط کشور رها شده و تکمیل نشده است اما خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد با همتی که می شود این طرح رو به پایان و تمام شده است.

این مسؤول گفت: مواردی که پیمانکار به طور قطعی تحویل نداده نسبت به رفع نواقص اقدام خواهدشد اما واحدهایی که در سال های گذشته تحویل شدند نه ما نه پیمانکار تعهدی در قبال آنها نداریم.

وی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر اینکه آیا تکمیل همه واحدها تا پایان دولت فعلی انجام خواهد شد یا نه، افزود: قطعا اگر مردم در قسط بندی همکاری کنند قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک اقبالی: مردم همکاری کنند همه واحدهای مسکن مهر دهدشت تا عید تحویل می شود

نیک اقبالی: مردم همکاری کنند همه واحدهای مسکن مهر دهدشت تا عید تحویل می شود