مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:352021-01-16بين الملل

پیش بینی انتقام پس از تحلیف بایدن از سوی نجَباء


اندیشکده واشنگتن در تحلیلی با اشاره به اینکه جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پوشش گروه های نوظهور و ناشناخته به نیروهای آمریکایی در عراق حمله می کند، - احتمال داد که ایران و گروه های مقاومت عراقی بعد از تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا، ضربه انتقامی خود را وارد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، انستیتو واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک در تحلیلی به قلم مایکل نایتس کارشناس ارشد امنیتی ـ نظامی، پیش بینی کرد که ممکن است ایران و گروه های مقاومت عراقی بعد از تحلیف جو بایدن ، برای انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس وارد عمل شده و بدین ترتیب نخستین بحران را برای رییس جمهور جدید آمریکا رقم بزنند.

این اندیشکده با اشاره به روند افزایشی و همچنین تنوع حملات ضدآمریکایی در خاک عراق، هشدار داد: بعید نیست دامنه این تهدیدها از عراق فراتر رفته، به خاک سوریه و حتی خلیج فارس نیز گسترش یابد.

تحلیلگر آمریکایی در ادامه، مقاومت اسلامی نُجَباء را یکی از گروه های پیشتاز عراقی در حمله به منافع ایالات متحده در منطقه خواند و نوشت: برای سرویس اطلاعاتی آمریکا محرز است که این جنبش همراه با چند تشکیلات عراقی دیگر، در پوشش گروه های تازه تأسیس و ناشناخته با اسامی گیج کننده مانند اصحاب الکهف و قاصم الجبارین به نیروهای ما ضربه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی انتقام پس از تحلیف بایدن از سوی نجَباء

پیش بینی انتقام پس از تحلیف بایدن از سوی نجَباء