مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:052021-01-16سياسي

مشکلات فرهنگ به روایت از سه مدیر فرهنگی/ از کمبود بودجه تا نگاه های تبعیض آمیز


در نشست هم اندیشی مدیران و فعالان حوزه فرهنگ چهارمحال و بختیاری بسیاری از مشکلات فرهنگی از جمله ضعف در توزیع بودجه تا کم کاری در حوزه اشتغال مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در حاشیه سفر حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی به چهارمحال وبختیاری به منظور برگزاری مراسمات ایام فاطمیه نشستی با عنوان هم اندیشی مدیران و فعالان حوزه فرهنگ استان با حضور نماینده ولی فقیه و مدیران و سکان داران فرهنگ استان برگزار شد که مشروحی از این جلسه به شرح ذیل به استحضار می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی، در این جلسه با بیان اینکه اهمیت مسئله فرهنگ، فرهنگ سازی نشده گفت: این امر نشان دهنده مظلومیت فرهنگ است که سال های اخیر در این حیطه بسیار ضعف داشته ایم، لذا اهمیت، اولویت و ضرورت فرهنگ  باید با هدف تبدیل به مطالبه عمومی همگانی تبین شود.

فرهنگ باید به یک مطالبه و فرهنگ عمومی تبدیل شود رییس حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ باید به یک مطالبه و فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: کشور نیازمند یک نظارت جدی در مقوله فرهنگ است و قوانین خوبی در حوزه فرهنگ مصوب شده اما تاکنون اجرا نشدند که باید نظارت باشد تا این مصوبات اجرا شوند و این ظرفیت مجلس است که به فرهنگ جایگاه خاصی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فرهنگ به روایت از سه مدیر فرهنگی/ از کمبود بودجه تا نگاه های تبعیض آمیز

مشکلات فرهنگ به روایت از سه مدیر فرهنگی/ از کمبود بودجه تا نگاه های تبعیض آمیز