مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:552021-01-16اقتصادي

پیش بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس در 1400


یک کارشناس اقتصادی ضمن پیش بینی اینکه نقدینگی در سال آینده 40 درصد رشد خواهد کرد و تورم نزدیک به 40 درصد را تجربه خواهیم کرد، نوسان بازارهای ارز، - یک کارشناس اقتصادی ضمن پیش بینی اینکه نقدینگی در سال آینده 40 درصد رشد خواهد کرد و تورم نزدیک به 40 درصد را تجربه خواهیم کرد، نوسان بازارهای ارز، طلا، مسکن و بورس در سال 1400 را تحلیل کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب دل انگیزان در صفحه شخصی اینستاگرام خود به تحلیل نوسان بازارها در سال آینده پرداخت و گفت: هر چه ارتباطات بین المللی کشور با ابهام روبرو شود، عرضه و تقاضای ارز به هم می ریزد و نوسان ایجاد می کند.

از آنجا که وضعیت دلار تحت تاثیر انتخاب بایدن کاهشی شده و انتظارات تورمی در ایران هم کاهشی است؛ اگر آمریکایی ها به تعهدات برجامی خود برگردند، به نظر می رسد که 3000 تا 5000 تومان تاثیر کاهشی بر نرخ ارز داشته باشد.

وی افزود: با کاهش نرخ ارز، بقیه بازارها هم تحت تاثیر آن روند کاهشی پیدا می کنند، به عنوان مثال، بازار طلا به سرعت واکنش نشان می دهد و به ازای هر اونس، 2000 دلار کاهش می یابد.

وضعیت بازار مسکن در سال آینده این تحلیلگر اقتصادی ادامه داد: درباره بازار خودروهای داخلی، کاهش قیمت دلار فقط شتاب قیمت را کم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس در 1400

پیش بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس در 1400