مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:552021-01-16پزشكي

بازگشایی مدارس قزوین تا فروردین به صلاح نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بازگشایی مدارس برای ما نگران کننده است و باید در استان تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ شود چراکه بازگشایی مدارس افزایش تردد را در پی دارد که این امر تا فروردین به صلاح استان نیست.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بازگشایی مدارس برای ما نگران کننده است و باید در استان تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ شود چراکه بازگشایی مدارس افزایش تردد را در پی دارد که این امر تا فروردین به صلاح استان نیست.

پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونای استان که امروز 27 دی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر نگرانی هایی برای پیک چهارم کرونا وجود دارد اگر نتوانیم خستگی نیروی انسانی و تجهیزات را مدیریت کنیم با مشکلات بیشتری روبه رو می شویم.

وی افزود: علی رغم اینکه در کشور ما وضعیت خوبی حکمفرماست در حال حاضر در کل دنیا روند کاهشی مرگ ومیر و ابتلا به کرونا دیده نمی شود، رشد فوتی و ابتلا به کرونا در اروپا بالا است و تخت های بیمارستانی انگلیس پر شده است؛ از طرفی واکسیناسیون در سطح دنیا آغاز شده است و کشور ما از این مقوله عقب نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: از زمانی که طرح شهید سلیمانی آغاز شد نتایج بسیار خوبی در استان قزوین داشتیم، هفته آخر آبان ماه 64 فوتی براثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس قزوین تا فروردین به صلاح نیست

بازگشایی مدارس قزوین تا فروردین به صلاح نیست