مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:502021-01-16حوادث

کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف دو هزار سلاح شکاری تقویت شده اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلّان نظم و امنیت در فضای مجازی، - رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 2 هزار سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف دو هزار سلاح شکاری تقویت شده اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلّان نظم و امنیت در فضای مجازی، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، افزود: در پالایش های اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی شدند و مراقبت های ویژه پلیسی از آن ها آغاز شد.

وی تصریح کرد: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و مأموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آن ها را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کنند و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضایی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت

کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده در پایتخت