مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16حوادث

دستگیری باند کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی تلفن همراه


فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره با 45 فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با شگرد فروش تلفن همراه با قیمت وسوسه انگیز از مالباختگان یک میلیارد و 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره با 45 فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با شگرد فروش تلفن همراه با قیمت وسوسه انگیز از مالباختگان یک میلیارد و 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

سرهنگ رضا کوهستانی در جمع با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در یکی از سایت های تبلیغاتی در خصوص خرید موبایل از وی 54 میلیون ریال کلاهبرداری شده، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، از افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه و دریافت مبلغ واریزی ارزانتر از بازار در سایت دیوار کلاهبرداری شده است، گفت: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهمان این پروندها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضایی آنها را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با اشاره به کشف پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، 10 عدد کارت بانکی و 18 عدد سیم کارت از مخفیگاه متهمان، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی تلفن همراه

دستگیری باند کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی تلفن همراه