مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16بين الملل

تلاش روزهای آخری دولت ترامپ برای خرابکاری در مسیر بازگشت بایدن به برجام


یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره ارتباط ایران با گروه تروریستی القاعده را تلاش در آخرین روزهای دولت دونالد ترامپ برای توجیه حمله به ایران از طریق اتهام زنی تروریستی یا خرابکاری در مسیر بازگشت دولت جو بایدن به توافق هسته ای تلقی کرد.

- یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره ارتباط ایران با گروه تروریستی القاعده را تلاش در آخرین روزهای دولت دونالد ترامپ برای توجیه حمله به ایران از طریق اتهام زنی تروریستی یا خرابکاری در مسیر بازگشت دولت جو بایدن به توافق هسته ای تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اندیشکده ریسپانسیبل استیت کرفت، مایک پمپئو روز سه شنبه گذشته ایران را به عنوان پایگاه جدید القاعده متهم کرد؛ این، آخرین تلاش وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای پایانی فعالیتش برای توجیه حمله نظامی به ایران از طریق اتهام زنی تروریستی یا خرابکاری در شروع تلاش های دیپلماتیک جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا برای پیوستن مجدد به برجام(توافق هسته ای) و ترمیم روابط واشنگتن-تهران بود.

کالین پی.

کلارک، مدیر سیاست و تحقیقات در گروه سوفان، گفت: از نظر من که واضح است اینطور افشاگری درباره ایران و القاعده، و برچسب افشاگری زدن به ارائه اطلاعات اینچنینی، ماهیتی سیاسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش روزهای آخری دولت ترامپ برای خرابکاری در مسیر بازگشت بایدن به برجام

تلاش روزهای آخری دولت ترامپ برای خرابکاری در مسیر بازگشت بایدن به برجام