مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:352021-01-16سياسي

تاکید ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه مشترک امنیتی بین دو کشور


دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با سفیر فوق العاده و تام الاختیار قزاقستان، در محل وزارت کشور در خصوص توسعه روابط دوجانبه و لزوم توسعه همکاری ها در راستای ارتقاء امنیت، - دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با سفیر فوق العاده و تام الاختیار قزاقستان، در محل وزارت کشور در خصوص توسعه روابط دوجانبه و لزوم توسعه همکاری ها در راستای ارتقاء امنیت، انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اسخت اورازبای سفیر فوق العاده و تام الاختیار قزاقستان درباره توسعه روابط دوجانبه و لزوم توسعه همکاری ها در راستای ارتقاء امنیت و همکاری نزدیکتر وزارت کشور و امور داخله و امور پلیسی و انتظامی دو کشور گفتگو کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در این دیدار با اشاره به امضای موافقت نامه همکاری امنیتی و انتظامی بین دو کشور خواستار توسعه همکاری های در چارچوب موافقت نامه مذکور، و اجرای آن و تشکیل کارگروه مشترک امنیتی بین دو کشور شد.

ذوالفقاری با اشاره به انعقاد اسناد همکاری امنیتی در دریای خزر بین کشورهای ساحلی، همکاری دو طرف در حوزه مرزبانی دریای خزر را مثبت ارزیابی و با توجه به دسیسه های قدرت های خارج از منطقه در ایجاد ناامنی در منطقه با هدف دستیابی به اهداف و منافع نامشروع خود، بر لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه مشترک امنیتی بین دو کشور

تاکید ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه مشترک امنیتی بین دو کشور