مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:352021-01-16حوادث

رفع تصرف 317 میلیاردی اراضی ملی در کیاشهر


فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف 3 هزار و 170 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 317 میلیارد ریال در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف 3 هزار و 170 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 317 میلیارد ریال در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند، افزود: در بازدید از زمین های مورد نظر مشخص شد، فردی 3170 مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک و سیم خادار محصور کرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده در این رابطه خبر داد و گفت: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و رفع تصرف انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم 51 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین های تصرف شده را 317 میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 317 میلیاردی اراضی ملی در کیاشهر

رفع تصرف 317 میلیاردی اراضی ملی در کیاشهر