مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:252021-01-16دانش

کنگره «دانشگاه و کووید19» اول و دوم بهمن برگزارمی شود


رییس اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید -19 گفت: اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 اول و دوم بهمن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاثیر زیادی بر زندگی دانشجویان داشت اوایل اسفند 98 که کرونا شیوع پیدا کرد، دانشگاهیان را به عنوان یکی از ارکان مهم تحت تاثیر قرار داد، سبک زندگی دانشجویان تغییر کرد، آموزش حضوری به آموزش مجازی تبدیل شد، و روابط دانشجویی تغییر کرد و دانشجویان مجبور شدند سبک زندگی خود را تغییر دهند.

رییس اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید -19 افزود: پژوهش های صورت گرفته در رابطه با کرونا نشان دهنده این بود که دانشجویان در بحث کرونا، درگیر اضطراب بوده و اضطراب این موضوع را دارند که خانواده و یا عزیزان شان درگیر این ویروس شوند.

صادقی ادامه داد: بر همین اساس دفاتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان شروع کرد به افزایش سیستم ایمنی جامعه دانشگاهی، برنامه هایی در این رابطه برگزار کرد که می توان به راه اندازی مسابقه ترم کرونایی اشاره کرد که هزار و 14 اثر به این مسابقه ارسال شد.

رییس سابق مرکز مشاوره و سلامت امور دانشجویان افزود: کمپین دانشجویی در خانه بمانیم راه اندازی شد که سه هزار اثر به این کمپین ارسال شد و 20 هزار نفر در آن شرکت کردند و مسابقات دیگری مانند من ماسک می زنم، طرح خدا قوت و طرح های مختلف اجرا شد تا همه به نوعی به مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره «دانشگاه و کووید19» اول و دوم بهمن برگزارمی شود

کنگره «دانشگاه و کووید19» اول و دوم بهمن برگزارمی شود