مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:252021-01-16سياسي

دنبال کردن موضوع نماز در دوران کرونا در اولویت ماست


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در شرایط کرونایی موضوع نماز را به عنوان برنامه اولویت دار، با قوت دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا کاظمی در دیدار سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، اظهار کرد: یکی از کارهایی که در آموزش و پرورش باید بر روی کیفیت آن کار کنیم پیش اجلاسیه های نماز است زیرا در فضای عمومی مدارس تاثیرگذار است.

وی افزود: در حوزه نیروی انسانی اولین سالی است که رشته امور تربیتی در کارگروه هماهنگی برنامه ریزی تربیت معلم تصویب و با تیم تحقیقاتی قوی واحدهای درسی این رشته با رویکردهای جدید فناورانه تدوین شده است.

کاظمی گفت: امسال 8 هزار نیروی پرورشی سهم حوزه ما شد و در حوزه اعتبارات نیز رشد خوب و 60 درصدی و در حوزه افزایش سقف اعتبارات نیز رشد 50 درصد را در حوزه پرورشی و فرهنگی داشته ایم.

وی تصریح کرد: کار بسیار بزرگی در سازمان دانش آموزی رقم خورده است؛ بعد از 21 سال از شکل گیری این سازمان، بازمهندسی و بازبینی فرایندها، نمادها و نشان ها، محتواها و ساختار سازمان متناسب با ارزش های انقلاب، اهداف سند تحول و دوره های تحصیلی است که در دهه فجر رونمایی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در زیست بوم جدید امروز به جذاب ترین، متنوع ترین و پربرنامه ترین برنامه های وزارتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال کردن موضوع نماز در دوران کرونا در اولویت ماست

دنبال کردن موضوع نماز در دوران کرونا در اولویت ماست