مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:252021-01-16سياسي

برای زندانیان آزاد شده در ورامین آموزش تخصصی و اشتغال پایدار ایجاد شود


امام جمعه موقت ورامین یکی از مهمات زندگی زندانیان پس از آزادی و یا در زمان زندان را اشتغال دانست و گفت: ایجاد آموزش تخصصی و اشتغال پایدار برای زندانیان آزاد شده و دربند بسیار مهم است و می توان حتی یک مرکز تولیدی به این مهم اختصاص داد و از آن ها در کارخانجات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین صبح امروز با حضور در انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل و اعضای این انجمن، اظهار کرد: در این گرفتاری های فعلی جامعه کار شما قابل تحسین است که به کمک خانواده یک مجرم می روید که گاهاً افراد اجتماع آن ها را طرد کرده اند.

وی یکی از مهمات زندگی زندانیان پس از آزادی و یا در زمان زندان را  اشتغال دانست و گفت: ایجاد آموزش تخصصی و اشتغال پایدار برای زندانیان آزاد شده و دربند بسیار مهم است و می توان حتی یک مرکز تولیدی به این مهم اختصاص داد و از آن ها در کارخانجات تولیدی بهره برد چون شهرک های صنعتی شهرستان ورامین به دنبال نیروی کار متخصص و ساده هستند.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از به کارگیری مدیران غیربومی در ورامین، ادامه داد: متأسفانه در شهر ورامین پیگیری جدی برای کارها وجود ندارد چون اکثر مدیران ما غیربومی هستند و این ها خسارت برای مردم این شهر شده است؛ هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای زندانیان آزاد شده در ورامین آموزش تخصصی و اشتغال پایدار ایجاد شود

برای زندانیان آزاد شده در ورامین آموزش تخصصی و اشتغال پایدار ایجاد شود