مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:152021-01-16اقتصادي

رییس سازمان بازرسی کشور: کمک های دولتی به قطار شهری مشهدپاسخگوی هزینه ها نیست


در حال حاضر احداث هر کیلومتر قطار شهری یک هزار میلیارد تومان هزینه دارد، اما رقم های دولت خیلی پایین است و پاسخگوی هزینه ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام حسن درویشیان عصر امروز در بازدید از پروژه قطار شهری مشهد اظهار کرد: در خصوص تامین اعتبار پروژه قطار شهری مشهد بخشی از منابع مالی از طریق تهاتر مطالبات 5 هزار میلیارد تومانی شهرداری از دستگاههای اجرایی تامین می شود و بخشی دیگر اوراق خزانه است که درخواست کردند مجدد تامین شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص کمک های مالی دولت به قطار شهری مشهد هم اظهار کرد: سهم این کمک ها از گذشته 50 درصد بوده بخشی از این کمک ها در سال های قبل انجام شده و آن زمان رقم قابل توجهی بوده، اما در مدت اخیر در شاهدیم با توجه به افزایش قیمت تمام شده احداث هر کیلومتر قطار شهری کمک های دولتی پاسخگو نیست.

وی افزود: در حال حاضر احداث هر کیلومتر قطار شهری یک هزار میلیارد تومان هزینه دارد، اما رقم های دولت خیلی پایین است، بنابراین قرار شد جمع بندی شود و راهکارها و پیشنهادهای شهرداری مشهد را جمع بندی و در مرکز از طریق دولت پیگیری کنیم.

درویشیان در خصوص ورود سازمان بازرسی به ماجرای ارز دولتی هم گفت: قبلا گزارش هایی به تعزیرات و دادستانی کل کشور داده ایم در خصوص تعهدات اجرا نشده ارزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی کشور: کمک های دولتی به قطار شهری مشهدپاسخگوی هزینه ها نیست

رییس سازمان بازرسی کشور: کمک های دولتی به قطار شهری مشهدپاسخگوی هزینه ها نیست