مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:102021-01-16اقتصادي

وضعیت فضای آموزشی اهواز زیبنده نیست


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه امسال از حدود هزار و 300 پروژه ای که در خوزستان افتتاح خواهیم کرد، بیش از 900 پروژه با کمک خیرین است، - ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه امسال از حدود هزار و 300 پروژه ای که در خوزستان افتتاح خواهیم کرد، بیش از 900 پروژه با کمک خیرین است، گفت: وضعیت فضای آموزشی اهواز زیبنده نیست و جای کار زیادی دارد.

علی قربانی امروز (27 دی) در آیین کلنگ زنی چهار مدرسه در اهواز اظهار کرد: امروز چهار پروژه در ناحیه یک اهواز کلنگ زنی شد؛ یکی از این پروژه های آموزشی یک مدرسه دوازده کلاسه در کوی بوستان اهواز است که بخشی از اعتبار احداث آن توسط کمیساریای عالی سازمان ملل تامین می شود و مابقی آن نیز از اعتبارات دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زیربنای این مدرسه دوازده کلاسه حدود هزار و 500 متر است و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان ظرف مدت یک سال احداث می شود.

2 پروژه دیگر نیز در کوی علوی و کوی کریشان که از مناطق حاشیه شهر اهواز هستند و جمعیت آن ها رو به افزایش است، کلنگ زنی می شوند و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسند و منشا خیر و برکت برای دانش آموزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فضای آموزشی اهواز زیبنده نیست

وضعیت فضای آموزشی اهواز زیبنده نیست