مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:102021-01-16فناوري

دردسرهای تعمیرات!


اولین کاری که بعد از خراب شدن گوشی، تلویزیون، یخچال یا هر دستگاه دیگری که از آن استفاده می کنید، انجام می دهید چیست؟ اکثر کاربران در چنین شرایط نگران کننده ای به نزدیک ترین مغازه تعمیراتی که در محل سکونت آن ها قرار دارد مراجعه می کنند یا به تعمیرکاری .

- اولین کاری که بعد از خراب شدن گوشی، تلویزیون، یخچال یا هر دستگاه دیگری که از آن استفاده می کنید، انجام می دهید چیست؟ اکثر کاربران در چنین شرایط نگران کننده ای به نزدیک ترین مغازه تعمیراتی که در محل سکونت آن ها قرار دارد مراجعه می کنند یا به تعمیرکاری که نام آن را شنیده اند زنگ می زنند تا به منزل آن ها بیاید و دستگاه معیوب شده را تعمیر کند؛ بدون اینکه بدانند آن تعمیرکار کارش را بلد است یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرکز سخت افزار ایران، دردسرهای تعمیرات از همین جا آغاز می شود که شما بدون هیچ جستجویی در گوگل، سریعا تعمیر دستگاه معیوب شده خود را به فردی می سپارید که هیچ اطلاعی از میزان تجربه و تخصص او ندارید.

اگر شانس بیاورید و آن فرد تجربه کافی داشته باشد و بلایی سر دستگاه شما نیاورد که هیچ؛ اما اگر آن فرد فقط اسم تعمیرکار را به دوش بکشد، نه تنها با عیب یابی اشتباه، متوجه منشا خرابی در دستگاه معیوب شده نمی شود بلکه امکان دارد با انجام تعمیرات غیر اصولی، آن را خراب تر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای تعمیرات!

دردسرهای تعمیرات!