مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:052021-01-16اقتصادي

کمک 13 میلیارد تومانی نیکوکاران ایلامی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک 13 میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار این استان به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان خبر داد.

- قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مشارکت مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان استان از طریق مراکز نیکوکاری شامل: کمک های نقدی، مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، کمک به تأمین مسکن، خدمات تحصیلی و دانشجویی و موارد دیگر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 60 مرکز نیکوکاری در این استان در حال فعالیت است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم تا پایان امسال تعداد این مراکز را به حدود 65 مرکز برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تاکنون عملکرد موفق و تأثیرگذاری در این استان داشته اند از واگذاری امورات بیشتری به این مراکز خبر داد و گفت: در آینده بخشی از خدمات حمایتی این نهاد به نیازمندان خصوصاً در زمینه ارائه خدمات مددکاری به مراکز نیکوکاری واگذار می شود و مقدمه این کار فراهم شده است به همین خاطر مراکز نیکوکاری نیاز به تقویت خود دارند.

موسی نژاد همچنین با عنوان اینکه افزایش کیفیت خدمات مراکز نیکوکاری برای کمیته امداد از کمیت خدمات آنها مهم تر است، تصریح کرد: در این زمینه استفاده از ظرفیت نیکوکارانی که توان و امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 13 میلیارد تومانی نیکوکاران ایلامی به نیازمندان

کمک 13 میلیارد تومانی نیکوکاران ایلامی به نیازمندان