مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:052021-01-16سياسي

استخدام کارمند برای شوراهای حل اختلاف پیگیری می شود


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مراحل پایانی لایحه جدید شورای حل اختلاف در مجلس خبر داد و گفت: استخدام کارمند در لایحه جدید شورای حل اختلاف پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی بعدازظهر شنبه در بازدید از شورای حل اختلاف شاهرود ضمن بیان اینکه لایحه جدید شورای حل اختلاف در مراحل پایانی بررسی توسط مجلس قرار دارد، ابراز داشت: در این لایحه بر تسهیل امور و بازگشت شورا به صلاحیت ذاتی خود یعنی حل اختلاف تأکید شده است.

وی بابیان اینکه این لایحه در صورت تصویب باعث افزایش رضایتمندی عمومی خواهد شد، افزود: همواره تلاش ها بر این محور بود که بتواند ضمن ارائه خدمات بیشتر گشودن گره کار مردم را نیز ارتقا بخشد لذا امیدواریم که با تصویب آن بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت نیروهای موجود در شوراهای حل اختلاف مورد تأکید است، ابراز داشت: امیدواریم با تصویب بحث استخدام کارکنان شورا در صحن مجلس بتوانیم کنار اصلاحات دیگر از ظرفیت های موجود نیز به نحو احسن استفاده کرد.

صادقی بابیان اینکه در بازدیدها روند کمی و کیفی امور از نزدیک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، در ادامه تصریح کرد: استخدام کارکنان شورا در لایحه جدید و همچنین توجه به فرهنگ صلح و سازش از اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام کارمند برای شوراهای حل اختلاف پیگیری می شود

استخدام کارمند برای شوراهای حل اختلاف پیگیری می شود