مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:002021-01-16سياسي

مراسم وداع با شهید گمنام در علوم پزشکی شیراز


همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

آیین سوگواری و عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) و وداع با پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، شنبه 27 دی با حضور جمعی از اعضای هیئت رییسه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

این آیین معنوی که با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد، با مداحی یکی از مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام حاج شیخ علیرضا حدایق همراه بود.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با اشاره به نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس در حفظ حریم میهن اسلامی، احترام به خون مقدس شهدا و ادامه راه آنان را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت: پیشرفت، آبادانی، امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون ایثارگری ها و جان فشانی های شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکرهای پاک و مطهر 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، برای انجام مراسم های تشییع و خاکسپاری در 12 نقطه پیش بینی شده، به استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با شهید گمنام در علوم پزشکی شیراز

مراسم وداع با شهید گمنام در علوم پزشکی شیراز