مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:002021-01-16سياسي

ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس ماندگاری است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام هادی عسگری در دیدار با خانواده شهید محمد یار محمودی گفت: شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام، مایه دلگرمی و برکت در کشور هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان عزت و اقتدار ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه افزود: همه آحاد این کشور وام دار و مدیون خون پاک شهدا هستند، لذا وظیفه داریم با صیانت و پاسداری از دست آوردهای ارزشمند نظام، مروج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس ماندگاری است

ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس ماندگاری است